Marketing internetowy – co to jest?

Gdy zaczynamy swoją przygodę z internetem, musimy najpierw poznać wszystkie zagadnienia związane z obecnością w sieci. Jeśli planujemy na przykład otworzyć sklep internetowy, lub podjąć inne działania związane z zarabianiem w internecie, powinniśmy dowiedzieć się, czym jest marketing internetowy, na jakie dzieli się rodzaje oraz który z nich będzie najlepszy dla naszej działalności. Podstawowe typy marketingu internetowego jakim się dziś przyjrzymy, to marketing na Facebooku oraz pozycjonowanie, ponieważ właśnie od tych rzeczy powinniśmy zacząć swoją przygodę z promowaniem się w sieci.

Marketing na Facebooku

Facebook jest jednym z najpopularniejszych obecnie serwisów społecznościowych na świecie. W Polsce konto na Facebooku posiada już kilka milionów osób, dlatego każda firma powinna być tam obecna. Marketing na Facebooku polega na umieszczaniu ciekawych i angażujących postów, które są następnie udostępniane przez użytkowników. Taka forma reklamy dobrze sprawdza się w przypadku nowych firm, które nie posiadają jeszcze zbyt dużego budżetu na promocję. Jeżeli tylko posty umieszczane na Facebooku są odpowiednio wartościowe dla użytkowników serwisu, jest szansa, że będą oni je udostępniać. W ten sposób nasza firma może stać się szybko rozpoznawalna w sieci, co przyczyni się do pozyskania wielu nowych klientów.

Pozycjonowanie w Google

Pomimo popularności serwisów społecznościowych, wciąż wiele osób poszukuje informacji o firmach poprzez wyszukiwarkę Google. Z tego względu warto pozycjonować swoją stronę tak, by była na czołowych pozycjach. Jeśli znajdziemy się w pierwszej dziesiątce wyszukiwania na ważne dla naszych klientów frazy, mamy duże szanse na to, że znajdą oni właśnie naszą firmę i to nam zlecą wykonanie usługi.

Marketing internetowy – co to jest?
Rate this post

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *